lørdag den 6. februar 2010

Den første gang.....

Den første gang forbinder man med nervøsitet, sved, spænding, sommerfugle i maven og ikke mindst - tanken om hvad folk vil sige/mene. Men jeg er af den mening at, jeg vil hellere fortryde noget jeg har gjort end fortryde noget jeg ikke gjorder. Så nu tager jeg springet ud i cyberspace!


Min stil er meget sort, enkel og rå, det ligger også til grund for min blogs navn. ”Warna hitam” der betyder ”farven sort” på malaysisk (altid godt med google translate). Næsten alt mit tøj er sort, så prøver altid at mikse forskellige materialer og nuancer. Ellers kommer der masser af farve på accessories.

Da jeg som sagt er studerende og pengene er små har jeg opfundet min egen lille sport der går ud på hvor mange outfits kan jeg få ud af hvert stykke tøj – er der andre multioutfitters der ude? Så kom meget gerne med ideer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar